Breaking News
Home / متفرقه / بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات شفاهی مشتریان و نقش آن بر وفاداری آنان در صنعت آموزش (مطالعه موردی شرکت پدیده تبار) word

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات شفاهی مشتریان و نقش آن بر وفاداری آنان در صنعت آموزش (مطالعه موردی شرکت پدیده تبار) word

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات شفاهی مشتریان و نقش آن بر وفاداری آنان در صنعت آموزش (مطالعه موردی شرکت پدیده تبار) word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات شفاهی مشتریان و نقش آن بر وفاداری آنان در صنعت آموزش (مطالعه موردی شرکت پدیده تبار) word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات شفاهی مشتریان و نقش آن بر وفاداری آنان در صنعت آموزش (مطالعه موردی شرکت پدیده تبار) word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات شفاهی مشتریان و نقش آن بر وفاداری آنان در صنعت آموزش (مطالعه موردی شرکت پدیده تبار) word :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي در مديريت، حسابداري و اقتصاد

تعداد صفحات : 16

چکیده مقاله:

هدف کلی این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات شفاهی و نقش آن بر وفاداری درصنعت آموزش به ویژه در شرکت پدیده تبار می باشد، روش پژوهش این تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی وهدف آن کاربردی است و روش گردآوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای و میدانی می باشد، ابزار گردآوریاطلاعات در پژوهش پرسشنامه محقق ساخت های است که توسط اساتید و متخصصین تهیه شده است، برایسنجش روایی پرسشنامه از آلفای کرانباخ استفاده شده است که بیانگر پایایی و روایی سوالات می باشد،جامعه آماری پژوهش نیز مشتریان شرکت پدیده تبار میباشد، برای تعیین جامعه نمونه از فرمول کوکران150 نفر برآورد گردید، روش نمونه گیری تصادفی ساده و روش نمونه گیری غیر احتمالی است، جهت تستسوالات پژوهش از آزمون رگرسیون سلسله مراتبی، آزمون دوربین واتسون، ماتریس همبستگی و … ازطریق نرم افزار spss مورد استفاده قرار گرفته است، پس از تجزیه و تحلیل نتایج نشان می دهد که درسطح 95 % اطمینان هرکدام از ابعاد اعتماد، تعهد، مدیریت تعارض و ارتباطات بر وفاداری مشتریان تاثیرمثبت و معنی داری دارند. همچنین وفاداری مشتری منجر به بالارفتن ارتباطات دهان به دهان می شود وهمچنین بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات شفاهی موثر است و آن ها بر وفاداری مشتریان شرکت تاثیر گذارهستند، به این معنا که افزایش ارتباطات شفاهی با مشتریان در ابعاد مختلف منجر به وفادار شدن آن ها خواهد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

About admin

Check Also

Effect of Crosslinking agent on swelling behavior of pH sensitive biosensors based on polyacrylic acid hydrogel word

 Effect of Crosslinking agent on swelling behavior of pH sensitive biosensors based on polyacrylic acid …